Soffan nästa!

Snacka om att jag känner mig mör nu! Gjorde precis allt och lite till på min lilla dagsplaneringslista (se inlägget nedanför). Nu har jag precis kommit hem efter att ha ridit unghäst och jag kände när jag red att jag är nog inte helt frisk än, krafterna var inte riktigt där de brukar. Men det gick bra ändå! Hon försökte nog testa mig lite i början nu när jag inte ridit henne på ett tag men efter en stund pustade hon ut och slappnade av och sen var hon fin!

Måste bara skryta lite också. Hade oppositionseminarium idag och det gick jättebra! Jag behövde inte ändra på någonting i min uppsats (jag var den enda i gruppen på åtta pers. som slapp det)! Alla tyckte att den var jättebra! Det känns så himla skönt att jag slipper lägga ner någon mer tid på den! Wiieehoo!

Nu måste jag hoppa i duschen och få i mig någon mat. Vet inte riktigt vad det kommer att bli till middag. Antar att min kära sambo också vill äta men han är på vift och har ingen telefon på sig så jag får väl gå hungrig tills han kommer hem helt enkelt...
(Edit: Kom på att han var på match så jag fick fixa något ätbart själv... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback