Tävling...

Då har jag återigen gett mig ut på tävlingsbanorna! Denna gången var vi i Falun och tävlade två klasser, LA. I den första klassen kändes han ok och då kom vi tvåa! I den andra kändes han superfin på framridningen men tyvärr så tappade vi det inne på banan. Men det blev ändå ett ok program. Fick sämre poäng i den klassen och jag vet faktiskt inte riktigt vart jag hamnade placeringsmässigt...

Nu känner jag mig lite sliten så nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det myskväll med älsklingen!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Gratulerar! Det var väl ändå roligt med en 2:a plats :o) Där ser du att ni inte ska hålla er borta från tävlingsbanorna!!! Kram kram

Postat av: iana

GRATTIS!!!
Ser fram emot att följa med er ut och vara supporter!!!!
KRAM

2008-04-13 @ 11:14:14
URL: http://snostjerna.blogg.se
Postat av: Stickis

Grattis till andra platsen!! :)

2008-04-14 @ 16:27:50
URL: http://stickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback