Utgång...

Det blev utgång igår! Jag och Kristofer hade inga speciella planer alls igår, vi tänkte att kvällen får bli som den blir... Det enda vi hade bestämt var vad vi skulle äta och att vi skulle dricka lite vin och eventuellt gå ut om vi kände för det. Sen precis när vi ska börja med maten så ringer Tom och undrar om han och Anna fick komma hit en sväng? Självklart fick de det och med sig hade de även Eas.

Efter att vi käkat dyker dessutom Elmer upp, trevligt, trevligt! Så det blev lite drag här hemma ändå med en hel del sång kan jag avslöja! Grabbarna är ju helt kung på att sjunga!

Det var dock bara jag och Kristofer i gänget som hamnade på Lilla men det var trevligt, träffade lite folk jag kände och hade riktigt kul på dansgolvet! Men det var tur att det fanns några jag kände där för det var inte mycket folk, hade nog varit segt om jag som sagt inte hittat lite roliga människor!


Idag var jag uppe tidigt för att släppa ut kusarna. Haha, flera i stallet har klagat på en av hästarna att hon är "helt galen" att släppa ut på morgonen men jag fattar faktiskt inte vad de pratar om. Jag har aldrig haft problem med henne så jag börjar ana att det kanske inte enbart beror på hästen... 

Mirre har varit lite smårosslig ett par dagar så han har fått vila i helgen men nu på morgonen verkade det dock inte vara något fel alls på honom, han var den som var mest på hugget! Så i veckan blir det träning igen!

Undrar vad man ska hitta på idag då nu när man kom igång i tid? Ska hoppa i duschen nu, sen ska jag nog ta reda på lite tvätt och kanske läsa lite i en bok som vi har i skolan. Hm, kanske en promenad också... Och kanske en fika och en sväng på den enda affären som är öppen på söndagar - Åhlens... Haha, märks det att jag är lite rastlös??


Kommentarer
Postat av: Emma

Ojoj... Lite rastlös du ;o) Jag sitter & jobbar men har datorn med mig. Säljer liftkort idag, men det är inte så mkt gäster... Jätte snällt om du vill hjälpa mig med designen sen :o) Jag ska partaja i kväll, normalt på en söndag va?! Vi ska ha middag & fest med fjällpersonalen. Ha det bra! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback