En massa babbel...

Igår hade jag fler besökare på bloggen än jag brukar och ändå så har jag inte uppdaterat på ett tag. Fattar inte riktigt hur ni som läser hittar hit. Men kul att ni gör det! Ni som har haft blogg ett tag: Kommer ni ihåg att förut så fanns en räknare där man kunde se totalt hur många unika besökare som hade varit in på bloggen. Synd att de tog bort den...

Haha, kan inte låta bli att tänka på hur folk som inte känner en men som läser bloggen uppfattar en. Hoppas att de/ni inte får en alltför förvrängd bild om vem jag är. Det är lite svårt att få distans till det som man själv skriver och därför är det lite svårt att veta vilken bild som man sänder ut. I alla fall så tycker jag så.

Bla bla bla, nu ska jag sluta svamla och istället göra någon nytta. Har en uppsats att börja på. Ser fraktiskt lite fram emot den, tycker själv att jag har valt ett väldigt intressant ämne. Men först ska jag nog fixa till lite här hemma, börjar likna ett bombnedslag. (haha, kom precis på att jag skriver ganska mycket om städning! ni tror säkert att jag har värsta städmanin!)

Stallet är jag klar med för dagen och nu börjar det hända grejer så snart har jag nog endast en liten häst kvar att ta hand om...

Har varit så otroligt sliten de senaste dagarna, har varit sjuk. Är väl inte helt bra än men jag tror iaf att jag är på bättringsvägen. Börjar faktiskt bli trött på att vara sjuk nu. Tycker att det räcker nu...

Jaja, nu ska jag sluta skriva så jag inte tröttar ut er totalt! =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Shiiiit vad trött jag blev att läsa ditt inlägg... blablabla... hela tiden...

Haha, skojja SÅKLART! ;o) Gillar din blogg.

Jag undrar också hur man uppfattas, jag vet ju hur du är så jag är ju liksom "förprogrammerad" =) hehe.

Krya på dig!

Kram

Postat av: Pernilla Nr 2 :P

jag hittad hit från Klubbens hemsida :)

2008-12-11 @ 13:50:40
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback