Jag vann inte...

Efter jobbet idag stannande jag kvar och kollade på dragningen av vinsterna på Köpmannaföreningens "lotteri". Man har fått lotter när man har handlat på olika butiker och vinsten delas endast ut om man finns på plats vid dragningen. Jag kände mig säker på vinst i år men inte vann jag någonting heller...

Nu har vi precis kommit hem efter en promenad. Mysigt att ut och gå nu när vi har fått lite mer snö igen! Och mer mys blir det nu då vi ska krypa ner i soffan och kolla på Arn, nr 2.

2 dagar kvar, sen är det julafton! =)


Kommentarer
Postat av: vicky

vart fan har du hittat bilden?? Go jul!

2008-12-21 @ 21:47:56
Postat av: Emma

Åhh... Vilken mysig bild!

Synd att du inte vann något...

Själv tänkte jag vinna en ny bil på bingolottos uppesittarkväll i morgon ;o) Hehe...



Kram kram

Postat av: vicky

va inte så bakis så det gick nog ganska bra! Hur fan ska jag göra??

2008-12-22 @ 21:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback