Konsekvensanalytiker...

Visst finns det ett yrke som heter så?? Jag tror att jag hade passat som en konsekvensanalytiker. Jag tänker alltid (nästan) på nästa steg som kommer. Om jag gör såhär nu, vad kommer att hända i morgon, i framtiden? Jag tror att det är en ganska bra egenskap. Men kanske att man blir lite tråkigare då man inte blir lika impulsiv. Dock så finns det vissa tillfällen då jag inte tänker på konsekvenserna. Men de är ganska få...

Bla, bla, bla... Nu ska jag hoppa i duschen. Luktar gammal loppa... Eller nåt... =) 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Tack!



Du vi kanska ska slå ihop då. Jag är också sån, oftast iaf! Väger för och nackdelar i ett beslut i evigheter och tänker på framtiden och blabla... =)



Kram

Postat av: Pernilla

Sv: Tack!



Du vi kansk ska slå oss ihop då. Jag är också sån, oftast iaf! Väger för och nackdelar i ett beslut i evigheter och tänker på framtiden, hur det kan bli ifall det blir si eller så och blabla... =)



Kram

2008-12-05 @ 11:39:15
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback