Snart var det nyår... igen...

Nu har jag en jobbdag kvar den här veckan, sen måste jag börja fokusera på uppsatsen. Men nu har jag bestämt att jag ska fira nyår i lugn och ro först så får jag lägga i femmans växel vad gäller uppsatsen efter nyår... Dock så börjar jag få lite panik över den men jag hoppas att allt flyter på när jag väl sätter mig ner och arbetar med den...

Det gick iaf bra att jobba idag, dock så var det väldigt lugnt på eftermiddagen så det blev lite segt. Efter jobbet åkte vi och handlade käk tills i morgon. Mmmm, klassiska enkla rätter blir det men ack så gott! Nyår kommer alltså att firas här hemma med middag tillsammans med några vänner. 

Nu ska jag mysa ner mig i nya soffan. Ska kika igenom Halénskatalogen som hade ramlat ner i postlådan idag. 

Tänk, snart är det 2009. Shit vad åren börjar gå fort!! De bara springer iväg! Året kommer i alla fall att börja med en hel del roliga händelser så som bröllop, Parisresa och så ska ju en av mina bästa vänner få barn vilket jag tycker är fantastiskt! 

Kommentarer
Postat av: Stickis

Hihi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback