Julhelgen är snart förbi...

Jaha, då har ännu en julafton passerat. Som vanligt så åts det massor med julmat, tomten kom i år igen och barnen var glada! Fick flera bra klappar av tomten, bl a pengar, Diorsmink, mysig morgonrock, presentkort, tidningsprenumeration, knivslip, mjölkskummare mm.

Jag och Kristofer beslutade att vi inte skulle köpa julklappar till varandra i år vilket var bra. Vi ska ju snart åka till Paris och så har vi en ny soffa som står och väntar på oss så det fick bli våra klappar till varandra.

Här kommer ett urval av bilder från julafton. De två första är från julfrukosten med Kristofers (och min, räknar dem som min) släkt. De övriga är från Falun.

 

 

 

 


Australia
I går, på juldagen så gick vi på bio istället för att gå ut. Först bjöd vi hem några vänner på glögg och sen gick vi och såg på filmen Australia. Jag tyckte att den var riktigt bra. Tror att de andra tyckte likadant.


I dag, eller rättare sagt i kväll, så blir det middag ute med Ki. Om det är öppet någonstans vill säga men det borde det väl vara. Har blivit utslängd då det tydligen är grabbkväll här där jag bor...

Kommentarer
Postat av: vicky

Här är det tjejkväll på måndag kl 17.00! Kommer du??

2008-12-26 @ 21:13:31
Postat av: Anonym

Här är det tjejkväll på måndag kl 17.00! Kommer du??

2008-12-26 @ 21:16:19
Postat av: vicky

dricker öl som vanligt så det blev visst två!!

2008-12-26 @ 21:17:05
Postat av: Anonym

dricker öl som vanligt så det blev visst två!!

2008-12-26 @ 21:21:10
Postat av: vicky

igen!

2008-12-26 @ 21:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback