De senaste dagarna...

Eftersom mamma fyllt år i veckan som var så hade vi bestämt att träffas på lördagen för att bowla och käka lite. Flera personer från mammas sida av släkten var med, min morbror och mina kusiner bland andra. Var trevligt att träffa dem, det är verkligen inte ofta som vi ses allihopa! Först bowlade vi då. Gick faktiskt riktigt bra för mig (för att vara mig alltså). Det var roligt! Sen åt vi på restaurangen vid bowlingen. Trots några missar från personalen (hände bl a en liten olycka som resulterade i att min morbrors fru blev genomblöt, usch, tyckte riktigt synd om servitrisen) så var det bra. Min mat var iaf jättegod! Efter middagen så åkte vi hem till mamma där det blev lite tårta.

När jag och Kristofer åkte hem var dock ingen av oss sugna på att bara slöa hemma så han stack till några kompisar och jag drog iväg till mina! Blev en hel del vin, snack och chips/godisätande. Tog sen en taxi till Lilla krogen. Jag kände mig ganska lugn och städad när jag kom dit men det blev trots allt några turer på dansgolvet! Jag, Kristofer och J gick sedan hem och det tog ett bra tag kan jag lova, beroende på vissa "omständigheter"... Hehe... Hade hur som helst en riktigt trevlig kväll!

Igår var jag lite småbakis men Kristofer drog ut mig på en fika och lite inhandling av käk. Jag var även till stallet en sväng... Annars slöade jag mest. Såg än en gång på Hitta Nemo. Den var dock på svenska och inte lika bra som originalet där Ellen DeGeneres är Dorys röst (min favorit!). Såg även på Lions for Lambs. Tyckte att den var helt ok. En handling som får en att fundera lite vilket är bra men kanske inte så himla händelserik...

Idag har jag än så länge hunnit med att läst en del och så har jag nyss haft seminarium. Nu blir det en sväng till stallet och ikväll ska jag bara softa!

Längtar tills helgen då jag och syrran ska dra iväg med mamma. Hon fick en födelsedagspresent av oss som ska verkställas då. Berättar mer om det sen...

Det var allt för mig, hej!


Kommentarer
Postat av: Stickis

Haha, ojdå! :)
Kul med travgalan och Jay!!
Ok, synd att du inte kunde då.. men vi får ta det nåhon annan gång.. Kram

Postat av: Stickis

Jag vill oxå till så många ställen, så jag kan faktikst inte heller säga något speciellt ställe längre... Jag börjar bli lite sugen på Egyten, mest för dykningens skull. Men vi får se vart det bär av.. :) KRAM

2008-01-15 @ 14:57:43
URL: http://stickis.blogg.se
Postat av: Emma

Ojoj... Tycker verkligen att det var tråkigt med den blöta olyckan... Men det var ju bra att ni trots allt hade trevligt :o) Kram

2008-01-16 @ 08:18:00
URL: http://spirans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback