Ensam hemma ikväll...

Har varit riktigt duktig de senaste dagarna. Har ridit två hästar/dag. Har fixat lite hemma med diverse tråkiga saker som tvätt osv. Hade även ett seminarium i dag där jag skulle hålla ett tal. Det gick faktiskt riktigt bra. Jag är ju inte direkt någon talare men fick endast positiv respons från både läraren och min opponent för mitt tal!

Just nu ser jag på Let´s Dance. Är ensam hemma ikväll eftersom Kristofer är och kollar på Jajje idag. Han har redan sprungit men tyvärr så blev det galopp i starten men ändå blev han 5:a. Så han var riktigt bra trots den förargliga galoppen...

I morgon blir det jobb. Sen på kvällen blir det party! Är lite festsugen faktiskt så det blir nog kul!

Hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!
Jobbade min sista dag på förskolan igår. Är ledig några dagar och på fredag börjar jag på mitt nya jobb på Nordea.
Det är det som är på G :)
Kram

Postat av: Ki

Jag längtar oxå!!! :) KRAM

2008-01-27 @ 14:13:37
Postat av: Pernilla

Ja, det ska bli roligt :) Jag hoppas verkligen att jag får vara lite friskare nu.
Kram

2008-01-28 @ 09:50:06
URL: http://pernillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback