Fler läsare...

Det verkar som att jag har fått några fler stadiga läsare till bloggen! Det är ju trevligt, speciellt med tanke på att jag inte registrerat den någonstans! Kul att ni hittar hit! Vet att det är många som på ett eller annat sätt känner mig personligen som läser bloggen och det är även oftast dem som kommenterar, av förklarliga skäl. Men ni som inte känner mig får självklart också gärna kommentera, det är bara roligt!

Min blogg är ju en väldigt personlig och vardaglig blogg och det är så jag vill ha det. Har funderat på att registrera den på olika siter för att se om det verkligen fungerar så att man får fler läsare men frågan är om jag verkligen vill det? Passar mig bra att vara lite informell... Fast jag blir ju ändå glad när jag ser att jag har haft fler besökare så det är lite både och det där...

Idag har jag inga planer alls! Eller jo, har ju insläpp i stallet, det är den enda tiden jag behöver passa. Funderar på om jag ska käka lite frukost och sen dra ner på "stan" en sväng. Hm, vi får se...

Känner mig allmänt trött och flummig idag. Har haft sovmorgon och så börjar jag bli förskyld (igen!). Hoppas att jag ändå klarar mig utan att bli dunderförskyld den här gången. Proppar i mig echinacea och c-vitamin vilket jag hoppas ska hjälpa... Apropå den blandningen så påminner smaken om smaken då man röker vattenpipa. Fast det är ju så mycket godare att röka vattenpipa än att blanda ihop brustabletter...

Haha, osammanhängande inlägg men that´s me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Satt och skojsökte bloggar från min egen ort :-) Så ett litet hej från ytterligare en hästtjej som pluggat tilla lärare och har en katt som heter Zlatan ;-)
Mycket trevligare än att bara läsa. Jag blir så irriterad på alla som läser min blogg men inte skriver nåt. För det syns ju faktiskt. ///

2008-01-18 @ 16:32:17
Postat av: Sandrah

Jag glömde ju skriva vem jag var :O Skäms på mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback