Fredag...

Har haft en riktigt bra dag idag! Den började med att jag åkte till stallet, hade utsläpp. Tog en ridtur på Mirrisen i skogen och det var superhärligt! Mirre var på sitt bästa humör och solen kikade fram! Det är sådana här dagar som det är så underbart med hästar!

image409


Efter att jag var klar i stallet åkte jag hem och läste lite i en av de böcker som vi ska ha läst tills på måndag... Ajaj, jag har pysslat med en massa annat så jag har inte hunnit så långt än men denna är iaf en bra och lättläst bok så bara jag väl sätter mig ner några timmar till så ska jag nog hinna läsa ut den (och resten som vi har tills på måndag).


Sen blev det en tur ner på stan idag också (varför envisas jag med att säga stan???). Idag var det Elmer och Eliana som stod för sällskapet. Mkt trevligt med fika, skospaning och klänningsprovning. Åkte hem utan att ha köpt något men ångrade mig när jag kom hem och åkte tillbaka och köpte denna från Vila för 179 kr (ska ju på gala snart så den kommer förhoppningsvis till användning):

image411


Nu blir det lite läsning innan Let´s Dance börjar. Blir en lugn hemmakväll med lite mys framför tvn!

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: iana

Tack för igår!
Hade verkligen jättetrevligt!!!!!
Starthästen går bra idag? :) Inte så många omstarter att det blev diskvalificering? ;)
KRAM

Postat av: Ki

Hej hej!! Jotack, helgn var helt ok, trotts jobb... Hoppas att du har haft en helg oxå. Gärna fika eller Borlänge någon dag.. Men kan tyvärr inte på fredag.. Jag kan på torsdag eller fredag nästa vecka.. Kan du då? Kram kram

2008-01-13 @ 15:09:46
URL: http://Stickis.blogg.se
Postat av: Ki

Alltså nu på torsdag, eller fredag nästa vecka.. :)

2008-01-13 @ 15:11:17
Postat av: Ki

Föresten... va ska du på för gala? Kram

2008-01-13 @ 15:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback