Han klarade det!

Idag ska julpyntet bort! Nu är jag trött på alla röda dukar (har en) alla tomtar och alla stakar (menar de i fönstren pervon!). Kanske att ni får se före och efterbilder sen... Om jag är snäll...

Har redan hunnit varit på bilbesiktningen med Doffen och han klarade det! Det enda de nämnde var att spolarvätskan inte fungerade men vi behövde inte komma tillbaka. Så nu ska han säljas! Någon som är intresserad av en Ford Scorpio som har haft nästan alla dyra fel som finns vilket minimerar risken att köparen råkar ut för samma fel. Ex: ny generator, ny servo, ny "någonting under bilen som var jääätttedyrt" mm mm. Han är stark och en riktig pärla!

Ska även försöka få hit hyresvärden för att fixa en lampa, gör de sånt? Vi har en lampa som suttit i vårat badrum säkert ända sen detta stora *host* utrymme byggdes och nu är den alltså paj. Inte vågar jag börja skruva i något sådant antikt elektriskt... Då kommer det sluta med att jag ser ut som Salem al Fakir!

image400


Dags att sätta fart!

______________________________________

Edit: Nu har hyresvärden varit här och det var hur enkelt som helst att fixa lampan, den var inte alls trasig! PINSAMT!!! Händiga familjen...

Kommentarer
Postat av: iana

ha ha ha ha ha ha ha !!!
Måste ligga nåt i luften som får allt vad händighet att flyga all världens väg :)
Jodå, det var gardinstången jag syftade på... Tycker att det är så underbart kul!!!!
Vi ses alldeles snart! Jag & Elmer har en date i mogon, vill du oxå leka?
KRAM

Postat av: Ki

Hihihihiiii.. ni är roliga ni! :)

2008-01-11 @ 10:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback