Min nyårsafton...

Eftersom jag har blivit så otroligt duktig att komma ihåg att jag äger en kamera så bjuder jag här på lite bilder från nyår. Har dock inte en endaste bild på mig själv... Men ni får se min outfit dock då utan mig...

Detta använde jag då i min förvandling från förskyld, rödnäst vrak till iaf liite nyårsfin:

     
Klänning H&M, Knästrumpor Åhlens, Stövlar Rizzo mm... 

Detta åt och drack vi under kvällen:

     
Förrätt: Hummer och Champagne. Hade ingen tång till klorna, då får man ta vad som finns, det blev hammaren!

     
Varmrätt: Helstekt oxfilé med potatisgratäng, sallad och supergod sås. Rött vin till det.
Efterrätt: Chokladkaka och Irish Coffee.

Lite blandat från kvällen:

       
   


Förutom käk inehöll kvällen bla lite spel i form av Wii samt sällskapspel och fyrverkerier. Anslöt även ett gäng precis när middagen var avklarad. Hade en riktigt bra nyårsafton!

Kommentarer
Postat av: iana

Ååå, hade gärna varit där!!
Själv brottades jag med 1200 dyngraka drygskåp och började fira omkring kl 04 00... Återhämtar mig fortfarande :)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback