Morgonpass...

Hade en trevlig kväll igår! Istället för att se hockeyn här hemma så blev det att vi åkte till I & K och såg den. Bra match då de vann! Sen åkte vi ner till Vi på hörnet och käkade. Vi blev 8 pers till slut. Jag åt vitlöksbröd och parmaskinka i förrätt och så blev det oxfilé black & white som varmrätt. Är så god mat där! Jag är nästan alltid nöjd med maten när jag äter där. Satt vid bordet vid tvn så vi såg även lite av finalen med juniorerna. Synd att de inte vann när de var så nära!

I morse hade jag morgonpasset i stallet så jag har redan ridit, mockat, packat hö osv. Förutom att det ibland är lite tungt att gå upp tidigt så gillar jag faktiskt att vara i stallet på morgonen. Det är ljust ute när man rider, det är lugnt och skönt i stallet (fast det är det iofs nästan jämt i vårat stall) och det är så skönt att vara klar i stallet i tid!

Idag har jag inga planer alls. Blir väl en slödag kan jag tänka mig...

Kommentarer
Postat av: iana

tackar!
Ja, det här var en riktig skitförkyldning. Skönt att du blivit frisk...
Kommer hem på tors kväll. Vill du ta en fika ngn dag?
Kram

Postat av: Ki

Japp det blev jätte gott!!!!

2008-01-07 @ 13:30:43
Postat av: Maria

Hallå! Jodå jag vet vem du är =) Ja vi var jättebra vänner förut, sen vet jag inte vad som hände, vi slutade bara höra av oss till varandra. Blir kanske så när man får barn (Linda alltså) kanske och jag har haft fullt upp med annat =)

tack tack, fast jag är bara hobbymodell =)

2008-01-07 @ 15:58:08
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback