My life! Uppdatering...

Nu måste jag faktiskt ta tag i lite plugg! Har varit lite seg med det de senaste dagarna... Ska dels skriva ett argumenterande tal tills på fredag men jag har inte kunnat börja än för jag har inte haft en aning om vad jag ska skriva. Men igår när jag var och fikade med vänner så fick jag ett bra tips (tack Elmer!) som jag tänkte göra något utav. Men först tänkte jag läsa ut en bok om tal som jag börjat på. Egentligen ska vi bara läsa ett par kapitel till denna gång men den var så lättläst att jag tänkte läsa hela på en gång så är det gjort... Sen så har jag en föreläsning att se på men det får nog bli i morgon!

Fast det kommer att bli ett avbrott för fika/lunch även idag. Hehe, känns som jag ränner på "stan" dagarna i ända men det är så kul att jag har haft lite tid över på sistonde så att jag har kunnat umgås med mina kära vänner! Det enda dumma med att ränna där är väl bara att jag råkar hitta något att shoppa varenda gång! Fast idag blir det bara några måstesaker till stallet, sen ska jag hålla igen...

Hehe, har lite uppdatering från hästfronten också... Har ju bytt häst med Therese sen i slutet på förra veckan. Har gått riktigt bra och det har varit jättekul att få rida lilla Reggie lite. Fast jag har även hunnit med att ramla av! Oooops! Hehe, fast det gick så bra så det gjorde inget. Är ju inte så långt till backen så...

Nu längtar jag mest tills i helgen då jag ska få åka bort lite och bo på hotell och ha trevligt! Men nu, dags att plugga!


Lyssnar gärna på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback