Nyligen sedda filmer...

Har sett en mängd filmer som jag inte har nämnt här men jag tänkte ändå nu ta upp två som jag har sett på sistonde...

I tisdags var jag på bio och såg National Treasure - Hemligheternas bok
Den var helt ok. Underhållning i äkta Indiana Jones anda. Och Nicolas Cage gör ju sällan dålig i sin insats...



Den andra filmen som jag nyligen sett är I am a legend
Gillar även Will Smith och den här filmen hade kunnat vara ok OM jag inte råkat sett 28 veckor senare nyligen. Den filmen har nämligen en liknande handling men är en riktig B-film. Och eftersom det var så många saker i denna film som påminde om den andra filmen så förstörde det hela upplevelsen. Så tyvärr har jag väldigt svårt för att säga att denna filmen är bra. Trots att den kanske egentligen är helt ok...


Kommentarer
Postat av: Filmbloggen

Jag vill också gå på bio ^^ :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback