Östersund nästa...

I morgon åker vi bort! Yiehooo vad skönt att komma härifrån en stund! Mmmm, blir en massa god mat, gott vin, hotellfrukost! Nu ska det frossas!

Några aktiviteter som är planerade är bla att vi ska hälsa på Jajje och så tror jag vi skulle ut och åka skoter också! Fan vad najs! Var verkligen huuur länge sen som helst som jag åkte skoter! 

Just för tillfället är det också frosseri på G. Pappa och D är här och as we speak är de och inhandlar pizza.


Innan avfärd i morgon ska jag hinna med en tur till stallet och där en ridtur tillsammans med Elmer. Sen ska jag ju hinna göra iordning mig så att det bara är att åka efter mitt seminarium i morgon. Det seminariet som jag ska hålla ett argumenterande tal på, remember? Håll tummarna att det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback