Ridning & bildanalys...

Har varit lite slö än så länge idag... Eller egentligen inte. Hade utsläpp i stallet i morse och så har jag varit med Mirre till ridklubben och ridit i ridhuset. Han gick riktigt bra! Han känns så positiv och stark nu! Nu börjar jag faktiskt bli lite sugen på att tävla trots allt. Hade ju tänkt att lägga tävlingen på hyllan men det är så många som har sagt att han ser så fin ut sen jag flyttade till Bonäs och slutade tävla så jag tror faktiskt att jag ska ge det en chans till... Kan ju vara kul att kolla om domarna märker någon skillnad!

Mirre har även blivit vaccinerad idag. Hade tänkt vara med på Göranträning på fredag (kunde ju inte på lördag eftersom jag ska bort) men enligt veterinären var det ingen bra idé att träna så kort efter vaccinationen så jag får väl hoppa den då (träningen alltså). Var ju sagt att det inte skulle bli några fler Göranträningar men peppar, peppar så verkar det bli träningar ändå! Annars hade jag väl fått åka till Insjön och Falun istället. Blir lite bökigare om man måste åka iväg bara...

Har alltså inte varit så slö vad gäller stallet men sen jag kom hem därifrån har jag inte gjort många knop... Har slötittat lite på Superman returns... Fast nu tänkte jag rycka upp mig lite. Ska först hoppa i duschen och sen plocka ihop lite smågrejer. Sen ska jag försöka sätta mig in i våran analysuppgift lite. Ska analysera en bild på seminariet på torsdag... Vi får välja vilken bild vi vill. Känns dock som att bilden måste ha lite "innehåll" för att det ska bli en bra analys och faktiskt så tycker jag att det är svårt att hitta en bild. Trots att det finns hur många bilder som helst att välja på. Kanske har ni något förslag på en intressant bild. Det kan vara en reklambild, ett skivomslag, en pressbild - vad som helst! Alla förslag uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Den här kanske... http://www.kakan.se/bilder/battleship.jpg... har snott den från Lottis blogg. Den kan man tolka/analysera på flera olika sätt...
Kram

Postat av: Pernilla

http://www.kakan.se/bilder/battleship.jpg
Gick inte med punkter efter länken...

2008-01-15 @ 20:13:21
URL: http://pernillas.com
Postat av: Emma

Tycker att du & Mirre ska ge tävlandet en chans till! Ni är ju så duktiga & han är ju så fin :o) Kram

2008-01-16 @ 08:19:22
URL: http://spirans.blogg.se
Postat av: Pernilla

Va bra att du tyckte bilden var bra.
Det är bra med mig, har nått virus som satt sig i bröstet och på stämbanden, men annars är det jättebra!
Hoppas allt är bra med dig med?!
KRAM

2008-01-16 @ 08:26:38
URL: http://pernillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback