Slödag...

Har varit en riktigt slödag idag. Började med en fika på Kaffestugan med lite vänner. Blev kvar där i över 2 timmar! Ojdå... Gick sen in på ett par affärer och lyckades såklart... shoppa! Var först in på Ur&Penn för att byta batteri i två klockor. Fyndade en ring för överkomliga 10 kr... Hehe, kan man ju leva med. Blev även ett köp på rea på Cubus, en mysig huvtröja för 99 kr. Så det var ju inga dyrare saker direkt.  

Har mest slöat hemma också. Började med min bildanalys och det gick så bra att jag blev klar på nolltid! Känns dessutom ganska bra men vi får väl se i morgon hur det går på sem... Blev dock inte bilden som du tipsade om Grodis (även fast den var bra), utan det blev en Teliareklambild.
 
Känner mig faktiskt lite uttråkad för tillfället. Händer ju ingenting ju! Eller jo, ska ju bort i helgen och sen ska jag ju på travgala om ett par veckor också. Har ju även träffat mina vänner lite mer på slutet vilket uppskattas! Men nu när det har varit lite lugnare i skolan så har "vardagen" varit lite seg... Konstigt det är. Ibland känns det som att man har hur mycket tid som helst och ibland känns det som att det är omöjligt att få den att räcka till! Men man behöver väl ha lite lugnare perioder också antar jag...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det gör inget :) Roligt att det gick bra!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback