Storstädning...

Jaha, gör ett nytt försök med ett inlägg + bilder... Börjar med ett inlägg om hur otroligt duktig jag var igår när jag städade lägenheten.

Efter mycket skrubbandes och putsandes och donande så blev jag till slut klar med städningen. Var verkligen riktigt duktig och städade hela lägenheten; plockade ihop och plockade bort julpynt, diskade, dammtorkade, dammsög, skurade golven med såpa, skrubbade toan, bytte gardiner i köket... Känns riktigt bra nu när det är klart! Känns fräscht! Alltid trevligt att ha nystädat inför helgen!

Såhär blev resultatet av en liten del av mitt arbete:

Före:    Efter:

Före:    Efter:
Före:    Efter:



Det enda jag kommer sakna av julpyntet är denna fulsöta lilla ren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback