Vintermörker...

Uppdatering från min underbara helg kommer någon annan dag. Förmodligen i morgon. Har verkligen haft det hur bra som helst!

Sen jag kom hem idag har jag inte hunnit göra så mkt mer än att vara i stallet. Har varit ute på Mirre en sväng. Usch, det är verkligen en sak som jag inte gillar med vintern. Det är inte snön och det är inte kylan som jag syftar på... Det är mörkret! Är så tråkigt att det blir mörkt innan klockan 17. Måste alltid skynda sig ut på en ridtur så att man förhoppningsvis hinner tillbaka innan det blir kolsvart. Har dock en pannlampa som är riktigt bra men det blir hur som helst inte lika trevliga ridturer som när det är ljust ute... Men vi går väl mot ljusare tider så det är bra. Längtar till våren!

Borstade på Silvia och lyfte hovar också. Hon har blivit så duktig. Hoppas bara att det går bra i morgon då hovslagaren kommer. Har ju varit hopplöst tidigare men jag hoppas verkligen att hon ska vara så pass lugn nu att det går bra. Hon är ju iaf det i vanliga fall...

Nu ska vi äta rådjursfilé. Min kock står i köket och donar. Tur att jag har honom så att jag får mat i magen ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback