Detta har hänt...

... hittills under min lediga dag:

* Lite småpyssel hemma. Blev så inspirerad när jag läste en blogg tidigare idag så jag kände att jag borde göra ett ryck hemma! Ska fortsätta lite senare idag och byta lite gardiner och så. Än så länge har jag köpt några nya blommor till mitt STORA (not!) badrum och fixat lite i fönstret där. Har även rensat lite i skafferi och kylskåp. Men mer är på G som sagt...

* En fika med
Eliana har hunnits med. 


Mmm, det var nog allt... =) Nu bär det av till Orsa för att kolla på kändisfotboll och så tänkte jag kika förbi Tin. Har ju inte sett deras hus än! 

Har ingen riktig kamera (den har Kristofer snott med sig till Åmål) men kanske visar någon bild från dagen ändå sen. Har ju en mobilkamera! Dock så blir det väldigt dålig kvalité på de bilderna... Jaja, vi får se hur det blir! Nu sticker jag hur som helst! =)

 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för kommentaren....va roligt att man kan ge nån lite inspiration..:)

Kramar från Nusnäs...:)

Postat av: therese

Vi blir här uppe till 3 Augusti, men vi åker hem till Karlskoga 24-27 Juli en sväng.

2008-07-09 @ 19:16:28
URL: http://tessie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback