Hemma igen!

Visserligen har jag varit hemma i ett par dagar nu men datorn har inte varit prio ett sen jag kom hem om jag säger så. Äntligen har jag fått rida "min" nya, fina, superpigga, glada häst igen! Sen så har det ju varit så fint väder så det har blivit lite sol och bad också.

De sista dagarna på min semester i Malmö/Åmål var super! Sista dagen spenderades på Åmålstravet där Åsa och Jajje startade DamSM. Tyvärr så blev det ingen seger men ändå en tredjeplats!


Ha det så bra ute i solen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det verkar som att ni har haft en jätte mysig semester, härligt! Jag & Micke kör med lite olika utflykter ist på våra lediga dagar, då vi inte har någon semester i sommar. Vi väntar på besked på flera lägenheter. Så förhoppningsvis ska det väl vara klart snart... Ligger ju ganska bra till på alla vi sätter upp oss på tack vare mina 5 års köpoäng. Så det är bara att hålla tummarna för att vi får någon som vi vill ha! Lite smånervöst just nu, eftersom vi har sagt upp vår lya :o/ Huuh! Kan man få en bild på nya pållen kanske föresten?



Kram

Postat av: Pernilla

Japp, det är den jag kör på =) Gick ner lite med den före semestern sen har jag ätit som vanligt under semestern och nu har jag precis börjat med den igen.

Vi har ju en förmåga att åka om varandra =)

Får se till att ses någon annan gång istället.

Semestern har varit bra, varit sjuk halva semestern, känner mig inte alls utvilad nu när man börjat jobba igen. Men utöver det så har vi haft det jättebra!

Ni verkar ha haft det bra också?!

Kram

2008-07-30 @ 08:32:22
URL: http://pernillas.com
Postat av: Pernilla

Du allt blev galet... ett jättegammalt inlägg som hoppade fel =)



Kram

2008-07-30 @ 11:30:16
URL: http://pernillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback