Jag = Charlotte i SATC?

Solen skiner! Och jag är ledig idag! Helt underbart!

Som ni kanske märker så var mitt "irriterandehumör" som jag hade härom kvällen endast en tillfällig svacka (kan den ha varat 2 timmar?) och nu känns allt åter kanon igen! Har faktiskt tänkt på det som Charlotte sa i Sex and the city-filmen. Att hon var så lycklig över allt och att det var svårt att förstå att någon kunde ha "allt" och vara så lycklig hela tiden. När jag tänker efter så har även jag otroligt mycket att vara glad över i mitt liv:

- Jag har en helt underbar pojkvän som jag älskar.
- Vi bor i en jättemysig "lägenhet" där båda trivs otroligt bra.
- Han har ett bra jobb och jag har ett extrajobb som jag trivs med.
- Snart har jag även en utbildning.
- Vi oroar oss aldrig över att vi inte kommer ha mat på bordet och kan unna oss härliga semsterar och annat.
- Får inte heller glömma att nämna våra två missar!
- Båda har fritidssysselsättningar som vi brinner för.
- Båda har helt underbara vänner!

Hade kunnat räkna upp ännu fler saker. Så även om man har svackor ibland då allt känns tungt så får man inte glömma att ibland påminna sig om de saker som man faktiskt har att vara glad för!




Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: iana

Jag skulle nog beskriva dig som en härlig blandning av alla 4 karaktärerna! :)

Trist att vi inte kunde hitta på nåt idag när du är ledig och allt. Men men, ser ju inte min lillebror alltför ofta heller...

Kram på dig!!

Postat av: iana

Hi hi, tack för uppmuntran :) Kanske ska ta tag i det nästa gång det ska bli då!

Tycker alla gånger att ni ska gå och se det! Det är riktigt bra...



Tänkte på en annan sak, jag är så glad över att ha dig i mitt liv!

Du är en bra vän själv och alltså förtjänar du att ha bra vänner...Snurrigt, men jag hoppas att du förstår hur jag menar...

Kram igen

2008-07-02 @ 14:25:52
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback