Jobb och hästar...

Nu har det varit fullt upp ett tag! Anledningen till det är såklart att jag har jobbat. Har varit helt ok den första veckan förutom att det vissa dagar varit lite väl lite kunder. De dagar som det däremot har funnits massa annat att göra i butiken så har det såklart varit mer kunder också! Allt på en gång! Idag har det tex varit fullt upp hela dagen med både kunder och varor men oj, så mycket fortare tiden går! Kul!

Är även duktig och åker till stallet varje dag (nästan, var ju faktiskt hästledig två dagar förra veckan) och nu borde jag faktiskt sätta fart för jag ska dit idag med.

I morgon är jag ledig men vet inte alls vad jag ska hitta på? Blir nog en härligt lugn dag skulle jag tro, lite pyssel hemma kanske det blir... Får hoppas att det fina vädret håller i sig också!

Nej, dags att sätta fart! Mot stallet!


Kommentarer
Postat av: iana

lunch?

:)

Postat av: Tin

Orsayra imorgon!

2008-07-08 @ 22:26:36
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback