Lyckodag!

Är det min lyckodag idag eller?

Resumé av dagen hitintills:

* Red lite hästar i morse och de skötte sig strålande! Snackade även lite med ägarna om lite saker och det känns verkligen som att allt kommer att bli kanon i stallet framöver!

* När jag kommer upp ur duschen efter att jag kommit hem från stallet så hänger en liten "goodiebag" på dörren! Med väldigt generöst innehåll! Blev jätteglad! Tack så jättemycket!!

* Nu när jag loggar in här på bloggen så ser jag att jag har fått världens gulligaste kommentar! Blir så glad!!


Som svar på min egen fråga: Ja, det måste vara min lyckodag idag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken härlig dag det låter som att du har! :O)

En fika eller lunch vill jag åtminstone bjuda dig på om du hjälper mig med blogg designen. Jag förstår verkligen ingenting utav hur man gör helt enkelt...



Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback