Sanndröm...

Måste bara berätta om en "sanndröm" som jag hade när jag var borta...

När jag var i Malmö så ringde Terese (som tar hand om Mirre nu) och undrade över en knöl som han hade ovanför ena framhoven. Denna knöl är en som han har haft ett bra tag men hon var orolig att den såg så stor ut. Det är ju jättesvårt att veta när man inte har sett det själv så jag funderade lite på om det kunde vara något annat än det som han haft sen tidigare... En natt så drömde jag tom om det här. Jag drömde dock att det var något helt annat men att det blev helt bra och att det inte var någon fara med knölen! Morgonen efter så väcks jag av att jag får ett sms från Terese där det står att knölen ser mkt mindre ut och att det nog inte är någon fara!

Är det inte i alla fall lite mysko? Att jag morgonen efter att jag drömt en sak väcks av ett mess som innehåller det som jag drömt om???

Jag tycker att det är lite spooky...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Coolt.

Jag ska inte ens gå in på min "drömverksamhet", för den är knasig =)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback