Semesterpackning...

I morgon sticker vi! Ska bli så skönt med lite semester! Nu har jag ju faktiskt jobbat i tre veckor ; ). Haha! Nejdå, har ingenting emot att jobba men det är ju härligt att åka iväg ibland!

Det som är kvar innan avresa är lite packning och så jobb i morgon. Vad gäller packningen så kör jag på filosofin "eftersom vi åker bil så kan jag packa hur mycket som helst och ha massor med skor med". =) Så nu hoppas jag verkligen att jag kommer att ha kläder (och skor) för alla tänkbara tillfällen och väder!


Vi får se om jag bloggar något från Malmö. Mycket möjligt eftersom jag faktiskt har tillgång till internet. Och sorry alla sötisar som jag inte har lämnat någon kommentar hos på länge. Min tid har inte riktigt räckt till! Det kanske märks här också. Mina uppdateringar här har inte heller skett särskilt ofta på sistonde. 

Men ni får ha det så bra allihopa! Nu (eller jaja, i morgon) sticker jag på semester! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att ni får det trevligt!



Kram

Postat av: iana

Ha en härrrrlig semester!! (skånska) he he!!

2008-07-19 @ 10:27:24
URL: http://snostjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback