Snacka om tur!

Jag var ledig några veckor i början på sommaren. Då var det sol och fint väder. Sen så har jag haft semester förra veckan samt denna, och nu är det kanonväder! Ibland så har man tur!

Idag har vi varit ute på Sandholmen där vi solat och badat med Kristofers familj. Vi tog även en liten tur med båten. Har verkligen varit hur skönt som helst! Känns så härligt att man har fått lite färg! Hatar att vara blek och tråkig...

Min syrra har även varit här och vi stack till stallet och tog en tur med hästarna. Det blev en "lugn" tur med lite bad. Regina var lite feg i vattnet men det släppte lite efter ett tag. I början blev hon tom rädd för sin egen speglbild i vattnet!! Hehe... Sen blev det lite trav och galopp på hemvägen. Trots värmen så var "min" lilla kuse superpigg! Fattar inte att hon har sån energi! Kul är det i alla fall!


ÄLSKAR SOMMAREN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback