Sunny day!

Vad härligt att det äntligen kommit lite finväder igen! Typiskt bara att det kom samma vecka som jag börjat jobba. Men, men jag är glad ändå!



Nu är jag hästledig i två dagar! Härligt! Det har varit jättekul i stallet de senaste dagarna för Mirre har varit riktigt fin att rida. Men det är ändå skönt att vara ledig några dagar då han ändå ska ta det lugnt.

Eftersom jag börjar sent idag så fick jag lite sovmorgon. Sen efter jobbet tänkte jag åka och kolla på
Tins häst när den tävlar. Jag rider ju den regelbundet på marken så det ska bli kul att se den över hinder också!

På lördag är det jobb som hägrar och på söndag blir det en tripp till Falun för att gå på 2-årskalas! Får väl se vad jag mer fyller ut tiden med i helgen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! Man blir så glad när man gör shoppingfynd :o)

Hoppas att det går bra att jobba.



Kram

Postat av: Pernilla

Tack :)

Ja det blir såklart en sväng till Dalarna också. Vi får se till att ses då.

Kram

2008-07-05 @ 23:13:02
URL: http://pernillas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback