Antingen eller...

Haha, jag är verkligen antingen eller! Har varit superseg i flera dagar och inte gjort särskilt många knop. Men idag så har det vänt! Började med att åka till stallet i morse. Släppte ut hästarna, mockade, red osv. Sen hem och städade på altanen. Därefter dusch och lunch. Sen har jag faktiskt kommit igång riktigt bra med min undersökning idag! Så jag känner mig ganska hoppfull om att den faktiskt kommer att bli klar i morgon! Har även hunnit med en sväng på stan för att käka och fixa avmaskningsmedel till hästarna.
Ingen bild
På apoteket så hittade jag även ACO SENSE & CARE Sun kissed Glow Bodylotion. Tyckte att den verkade riktigt bra! Någon som har testat?
Så det blev lite shopping idag iaf! 

Just ja, fick faktiskt ett par skor av min älskling idag också! Ett par jättesöta rosa ballerinaliknande skor. Det var tydligen någon på hans jobb som hade köpt fel storlek. Tur för mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback