Effektiv!

Jag mår verkligen så mycket bättre när jag tar tag i saker som ska göras mot när jag är slö och samlar dem på hög. Fattar inte varför jag ändå ibland blir den där slöhögen som inte "orkar" göra något...

Idag har jag hur som helst varit ganska effektiv. Jag var i stallet i morse och red Mirre som var jättefin! Vi bytte galopp ute i skogen, trampade samt ökade traven så att jag trodde att vi flög! Sen jag kom hem från stallet har jag hunnit duscha, varit på bibblan och frågat efter mina böcker som fortfarande inte dykt upp, handlat mat på Ica, tvättat, städat toan och rivit ur sängkläderna. Sist men inte minst har jag äntligen börjat på min hemtenta. Har svarat på en av fyra frågor.
kottfarssas_5004.jpg
Nu ska jag laga mat! Japp, ni hörde rätt, Jessica ska laga mat! Spagetti och köttfärssås blir det idag. Det är faktiskt en rätt som jag kan göra och som dessutom blir riktigt god! Sen tänkte jag svara på ännu en fråga på hemtentan. Måste ju även bädda i rena sängkläder, vika tvätt osv.

Ikväll tänkte jag med gott samvete sitta i soffan och kolla på Grey´s.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Stickis

Va duktig du är :)

2008-05-21 @ 17:16:58
Postat av: Pernilla

2008-05-22 @ 08:33:19
Postat av: Pernilla

Duktig du är!

Grey´s är såååå bra!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback