Hemma!

Nu är jag hemma igen efter en underbar resa till Milano, Italien! Vi har haft kanonväder, ätit god mat och haft det riktigt bra. Berättar mer om resan i ett senare inlägg med bilder.

Känns lite segt att vara tillbaka i verkligheten. Somnade vid kl. 5 i morse och hade helst av allt velat haft sovmorgon men då jag missade ett seminarium i går så var det bara att pallra sig upp för att vara med på ett i en annan grupp som var nu på morgonen.


Har hört att Cans vann Körslaget vilket var kul! Jag hade inte varit med i rutan och det känns bara bra! =) Och andra mer världsliga nyheter har jag nog också koll på... Men är det något annat kul som har hänt här i Svedala när jag varit borta??



Nu måste jag få i mig något ätbart, packa upp, vattna blommorna, mm. I´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skönt att ni haft det bra!
En grej som har hänt är att vårvärmen verkar gått och gömt sig för närvarande :S
Kram

Postat av: Pernilla

Aj då, synd att du tappade bort jackan.

Tack, det vore snällt om du ville säga till isf :) Man vet ju aldrig vad som händer.

Känns jättebra med jobbet. Jag sa ju upp en fast anställning för den här provanställningen så det är skönt att det gick vägen :)

Kram

2008-05-14 @ 14:57:43
URL: http://pernillas.com
Postat av: Emma

Vad kul att ni fick en bra resa!
Ser fram emot bilder sen :o)
Kram

2008-05-14 @ 17:21:21
URL: http://spirans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback