Italy, here we come!

I morgon åker vi och det ska bli så otroligt skönt att komma iväg lite! Och det är såklart extra roligt att åka med sina vänner!

Det är bara det att tiden har gått så otroligt fort! Jag har inte förberett mig alls inför resan så det börjar verkligen bli dags att packa och sådana saker... Men det är nog lugnt, flyget går i morgon kväll så jag hinner med lite i morgon fm också! Men jag kommer inte att hinna skriva här något mer så ni får ha det så bra här hemma i Sverige! ; )




Kommentarer
Postat av: Miia

Ååh, vad härligt det låter att sticka iväg till Italien. Hoppas du får en underbar resa!

Postat av: e

nice med Italien, har varit där många gånger, trevligt land. Eftersom ni ska till Milano så varför inte passa på att se Inter-Siena i Serie A på söndag. trevlig resa!

2008-05-08 @ 23:46:02
URL: http://extremtintressant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback