Min tv-debut?

Haha, gick nere på gågatan för en stund sen och blev stoppad av ett tv-team som frågade en massa grejer om körslaget! Hu, vad nervös jag blev! Första tanken var att det här kommer att visas på Körslaget på lördag men sen kom jag på att det kan ju faktiskt vara så att det var lokal-tv eller något som var ute och gjorde ett repotage inför helgens final. Jag glömde fråga så ni får helt enkelt hålla utkik! =) Sen kan det ju vara så att de klipper bort allt också men han frågade vad jag hette på slutet och så... Hihi, coolt! Eller, kanske inte så coolt när jag väl får se det, var som sagt lite nervös... Men kul hur som helst!

Och självklart så sa jag att jag håller på Team Cans!  

Foto: Daniel Ohlsson och Linus Hallsénius

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det blev säkert bra!
Hehe... jag hoppas att det hamnar på Körslaget, inte för att jag tittar på det, men det vore coolt.
Kram

Postat av: Emma

Hihi! Coolt om du kommer med :o)

2008-05-06 @ 18:10:23
URL: http://spirans.blogg.se
Postat av: iana

Jamän så typiskt då, när jag inte kommer att se det på Tv utan direkt i studion!!!
Ja, får väl ta och be mammsen att spela in det då ;)
Ses i övermorgon kanske?
KRAM

2008-05-06 @ 20:20:38
URL: http://snostjerna.blogg.se
Postat av: Ki

Hihi, coooolt! Synd att vi missar körslaget på fredag då... Kram

2008-05-07 @ 10:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback