Sego...

Är seg på att uppdatera här... Men det kommer ett inlägg om resan så småningom...

Har inte gjort så mycket vettigt sen jag kom hem. Haft ett par seminarium, pluggat lite. Varit i stallet. Men nästa vecka måste det vara slut med slöandet! Då är det plugg som gäller. Hoppas bara att mina böcker kommer snart, de skulle komma in den här veckan men jag har inte hört något från bibblan än. Om de inte kommer blir det svårt att plugga och nu börjar tiden rinna iväg. Vill komma igång så att jag slipper vara megastressad på slutet!

Men först är det helg och vad händer då? Ikväll och i morgon bitti är det träning för Göran. Sen är jag faktiskt ledig i morgon, tro vad jag ska hitta på då? Är lite sugen på att gå ut. Någon som vill hänga på??

Och vad f-n är det för väder i det här landet! Snö?? Längtar tillbaks till solen i Italien måste jag säga...

Kommentarer
Postat av: iana

Ska äta lite med klätterklubben imorgon, kanske kan hitte på nån utgång därefter??

:)

2008-05-16 @ 16:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback