Shoppingsug!

Helt plötsligt så fick jag superlust att ta en runda på stan, gå in i alla affärer, shoppa som en galning, käka god lunch, kanske ta en glass. Men det kan jag ju inte göra... Måste sitta hemma och ta tag i min undersökning som ska vara inne på fredag. Har gjort själva "undersökningen" men jag har inte skrivit en rad än! Så det är väl hög tid att börja printa ner lite.

Typiskt att shoppingsuget kommer nu! Hade det inte kunnat infinna sig när jag hade en helg i Sthlm eller när jag var i Milano?? Har faktiskt varit riktigt lugnt på shoppingfronten ett tag nu. Fyndade en ny jacka när jag kom hem från Milano (eftersom jag hade tappat bort min) och så köpte jag ju ögonskuggorna, som jag berättade om, på flygplatsen. Men annars, tvärlugnt. Men nu helt plötsligt kom suget tillbaka!

Jaja, får väl drömma lite till och istället ställa in mig på plugg... *suck* Märks det att jag är lite less på den där skolan för tillfället? Det går verkligen upp och ner med motivationen och nu när sommaren närmar sig så är det mest ner ska jag erkänna. Men snart så! Snart är jag klar för den här terminen och då kan jag ta min shoppingdag! Är ju faktiskt ledig ett par veckor innan det sätter igång med en massa jobb!


Näst senaste shoppingfyndet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback