Sthlm i helgen...

I morgon bär det av till storsta´n! =) Ska bli så skönt att åka bort några dagar! Vi åker på em i morgon så vi lär inte hinna med så mycket då. Blir väl att gå ut och käka eller något. På lördag blir det nog lite shopping på dagen och middag och eventuellt utgång på kvällen. Jag bara hoppas att jag får se schlagerfestivalen någonstans! Love it, är en riktig schlagernörd! Och på söndag är det heldag på Solvalla som gäller.

Ikväll får jag hur som helst se på delfinalen i Eurovision Song Contest! Heja Sverige! =) 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har fullt upp hela dagen men jag ska försöka få smita ifrån mitt i tvätten så kanske vi kan ta en snabbfika eller liknande?!

Kram

Postat av: Therese

Hoppas ni får det bra i sthlm....

Kram

2008-05-24 @ 16:27:58
URL: http://tessie80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback