Utgång igår...

Hade en riktigt bra dag igår! Först jobbade jag, vilket var helt ok. Efter jobbet blev det lite lunch med Elmer och ett gäng grabbar. Sen var det hem och byta om till ridbraxor och så bar det iväg till stallet. Där hade M börjat med en storstädning i sadelkammaren så jag och Elmer högg in och hjälpte till. Eller vi pekade mest vad som skulle väck och vad som skulle vara kvar... =) Kommer nog att bli kanon därinne när allt är klart! Efter det red vi ut på två superhärliga och pigga hästar!
  
När vi var klara i stallet fick vi lite sällskap av S och J på Babs där middagen inhandlades. =) Sen hem och byta om och så, självklart, Körslaget! Fan vad bra de var och vad KUL att de är i final!! Synd att vi missar det bara, då är ju vi i Milano. Fast jag ska väl inte klaga direkt, hehe...

Ut på krogen kom vi först närmare kl. 1 så det blev inte så lång stund ute. Tror nog att både jag och Elmer hade kunnat vara ute några timmar till! Men, men vi åkte snällt hem när de stängde.

En bild blev tagen på hela kvällen så jag bjuder väl på den!

image500

Kommentarer
Postat av: Elmer

Vad mycke tandkött jag har!
Vi ses snart, ska hämta bilen hos dig snart
Kramar

Postat av: Emma

Låter som att ni hade en mysig dag!
Vad fin din blogg var nu :o)
Ha det bra!
Kram

2008-05-04 @ 12:18:10
URL: http://spirans.blogg.se
Postat av: Emma

Kanske... Om mildvädret håller i sig!
Ska jag vara ärlig så gör det mig inget,
längtar hem nu! :o)

2008-05-04 @ 13:14:49
URL: http://spirans.blogg.se
Postat av: Susanna

Heej! Snygga ni är =) Klart jag kan fota! Bara att höra av sig om du ska på nån träning eller nåt, eller bara hemmakort.

2008-05-04 @ 14:45:54
URL: http://sannaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback