07.00

Klockan 07.00 i morse så började helt plötsligt en grävmaskin gå utanför mitt sovrumsfönster. Vi bor i en lägenhet i ett mindre hus med egen tomt och gräsmatta så jag blev något förvånad (det handlade alltså inte om vägarbeten eller liknande) när de stod och skar sönder gräsmattan. Någon information från våran hyresvärd har vi heller inte fått. Borde man inte informera personer som BOR i huset om något ska ske utanför deras sovrumsfönster klockan sju på morgonen? Eller är det bara jag som tycker det? Och förresten, måste de börja klockan sju? Hade det inte räckt med klockan åtta?

Nu blir det spännande att se vad resultatet är tänkt att bli efter dessa ingrepp samt att se hur lång tid det kommer att ta. Maskinerna kanske kommer att starta klockan sju varje morgon i flera veckor, vad vet jag?


Kommentarer
Postat av: iana

Din hyresvärd verkar inte riktigt förstå vad som krävs av en som värd...

Fast ärligt talat är inte Morastrand mkt bättre!!

Postat av: Emma

Åhhh... Vad drygt :o/ Vi hade grävmaskiner här flera veckor i sommar, oxå väldigt tidiga på morgonen. Fast vi blev i alla fall förvarnade...



Ses i kväll!!!



Kram

2008-10-24 @ 11:52:39
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: ki

Nej men usch..

Ja de borde verkligen informera om sånt...

Syns i kväll!

Kram

2008-10-24 @ 15:42:25
Postat av: Emma

Tack! :o)

2008-10-25 @ 13:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback