120...

... det är den hastigheten som dagarna rullar på i för mig! Trodde att det skulle bli lite lugnare nu när jag inte läser dubbla kurser längre. Ok, lite lugnare är det väl i skolan men ändå så lyckas jag ha något att göra hela dagarna! MEN, det gör faktiskt inte så mycket, tycker att det är ganska kul att ha fullt upp! Hellre det än att inte ha något alls inplanerat i almanackan.

Idag har jag faktiskt inte hunnit plugga något alls på grund av att jag nästan enbart tänkt på mig själv idag! =) Först var jag i stallet i morse. Sen har jag även hunnit med en riktig snabbfika på Kaffestugan. Och bäst av allt så har jag varit hos duktiga
Maria på hennes salong och klippt och färgat håret. Det är så himla skönt att få bli ompysslad en liten stund. Det är ju inte heller helt fel att få i lite mer färg och få håret klippt så att man känner sig lite fräschare. Vill ni prova Maria som frisör? Passa på nu, det är 15% rabatt under hela oktober!

Sen så har jag även jobbat idag. Tänkte att jag skulle hinna med lite plugg också. Har två skönlitterära böcker att läsa så tänkte börja med den ena nu ikväll. Just det plugget känns inte så betungande, gillar ju att läsa böcker i vanliga fall!

Kommentarer
Postat av: Maria

Aaaw söt du är =)

Underbart att du är nöjd, jag tycker själv att du alltid blir så himla fin skrattar



Mer nytänk kommer det att komma, jag lovar ;) Jag fullkomligt sprudlar av ideér =)



Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback