Aktiemarknader hit och fonder dit...

Har precis kommit hem efter att ha varit på banken på rådgivning. Haha, jag har ställt en massa dumma frågor, kände mig lite blond där ett tag! =) Känner mig inte så insatt i affärsvärlden och jag har inte så stort intresse att sätta mig in just nu heller när allt går så jädra dåligt! Fick inte direkt några positiva besked om att uppgång är att vänta heller... Antar att det bara är att rida ut stormen så får man väl se när den är över om man har något kvar eller om allt blåst bort. Jag litar hur som helst på min rådgivare så jag tror att de förändringar som vi gjorde i alla fall är de bästa för stunden, sen får man som sagt se vad som händer.

Nu ska jag käka sen blir det att läsa danska. Kursen som jag läser nu heter Grannspråk och då ingår bland annat danska, norska och isländska. Jag var förfärligt dålig på att plugga förra veckan så den här veckan måste det bli skärpning!

Glöm inte att kika in på min hästblogg också:
Drömdansaren.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kan inte du lära mig lite danska.

Ibland när det ringer danskar på jobbet så får jag lov att be att få prata engelska istället för att jag inte fattar ananrs =)

Känns lite dumt... för dom förstår ju (av nån anledning) vad jag säger.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback