Bristande koncentrationsförmåga...

Just nu borde jag plugga. Istället så sitter jag och läser bloggar och spelar tråkiga spel som tetris och röj (!). Jag håller alltså på med allt annat än att plugga *suck*. Ändå så vet jag i stort sett vad jag ska skriva så om jag bara klickar upp det där word-dokumentet så kommer jag nog att bli klar med en hel del. Men istället så uppdaterar jag bloggen som ni ser... Tror att min bristande koncentrationsförmåga beror på att jag är hungrig. Kanske borde gå och käka något innan jag börjar plugga. Har ett paket nudlar i skafferiet, det är faktiskt gott med nudlar ibland! Men först ska jag köra en till röjning... =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur kan du säga att röj är tråkigt?! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback