Dagen som varit + ännu en bild...

Pluggnadet idag har gått ganska bra. Jag har läst ut boken (se förra inlägget) och jag har gjort några av seminarieuppgifterna ganska grundligt. Dock så känns det inte som att jag är riktigt färdig än, får nog läsa lite till nu ikväll...

Stallet gick bra! Red ut Regina och nu börjar det faktiskt kännas som att det gått lite framåt!

Nu blir det duschen, sen måste jag fixa ett ärende och sen blir det lite läsning.

Visar bilden som jag fått från fototräffen. Men jag vet som sagt inte riktigt vad jag tycker. Jag kollar ju mycket på hästen och jag tycker nog att den varit bättre om hon sträckt fram frambenen, man får mer känsla av fart då. Sen hade det ju inte varit helt fel om hon gått i form men det är ju jag som dressyrmänniska som talar. Dock så ser man ju farten ganska bra i håret och klänningen.

Foto: Björn Carlsson

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var en fin bild tycker jag! Fast jag förstår vad du menar...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback