Dagens planer...

Idag står nästan enbart läsning på schemat... Jag håller på att läsa ut en roman av en dansk författare (till en uppgift i skolan). Sen så har jag varit lite lat med att läsa norska den här veckan så det måste jag ta tag i idag. Ska läsa en hel del högt på seminariet i morgon men jag tror faktiskt redan nu att det kommer att gå bättre att läsa norska än vad det gjorde att läsa danska förra veckan.

Det som jag mer har att göra idag är stallet, som vanligt... =) Har förresten fått en bild på mig och Regina från fototräffen. Men jag har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om den, kanske visar den senare...


Ha en bra dag!

 
Mina missar Zlatan och Telma som kommer att göra mig sällskap när jag pluggar idag. =)

Kommentarer
Postat av: Ki

Fina bilder på katterna!! Är det du som har knäppt?

Kram

2008-10-16 @ 13:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback