Helgresumé...

Här följer en kort resumé av min helg so far (fredag får räknas med som helg):

Fredag:
*Skola - läste högt på isländska och dansade färöisk dans.
*Stall - Regina har legat på plus hela veckan men tyvärr inte denna dagen. Två steg fram ett steg tillbaka, eller hur säger man? Nära att jag blev mosad mot ett träd men jag klarade mig...
*Tjejmiddag hos Carina - Jättetrevligt, god mat, fel person fick lämna Idol.

Lördag:
*Jobb - ganska full rulle så det var kul!
*Stall - hade hjälp och Regina vilade så det blev klart i rekordfart.
*Utgång på Hillside - tog det ganska lugnt men hade riktigt kul! Hade ju två duktiga killar att hejja på i månadsfinalen i karaoken! Tyvärr vann ingen av dem men en kom tvåa!

Söndag:
*Stall - åkte till ridbana och tömkörde Regina, nu ligger hon på plus igen. =)
*Städat efter ovädret - blåsten igår hade vält min hink med enris, min lykta (så glaset gick sönder) och min kruka med ljung.
*Resten av dagen - hade jag tänkt pyssla lite hemma, plugga lite, kanske gå ut i skogen och plocka ris...


Så, nu är ni uppdaterade med vad jag har haft för mig! =) Vad har ni gjort i helgen??

Kommentarer
Postat av: Vivky

Gå in och kolla!!

2008-10-26 @ 17:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback