I stort behov av en ny telefon...

Snart slänger jag min mobil i papperskorgen (eller i vilken av alla källsorteringslådor den nu ska vara). Jag blir helt galen ibland då den inte fungerar som den ska. Den har varit knasig länge men nu har jag tröttnat då den har blivit ännu segare... Innan jag slänger den måste jag dock köpa en ny och då var frågan: Vilken av alla mobiler i mobiltelefonjungeln ska jag ha??

Några förslag? Jag kan ju begränsa förslagen genom att ha följande krav: Det ska helst vara en SonyEricsson, den ska vara enkel att ringa/SMSa med, den ska ha en ok kamera, det vore bra om jag kunde lyssna på musik i den. Sen tror jag inte att det var något mer. Eller jo, en sak till, den ska ju helst vara snygg också och inte kosta en förmögenhet. Finns det någon telefon som uppfyller alla mina krav??   

Kommentarer
Postat av: Elmer

Hej

Jag har ingen koll alls på telefoner nu för tiden. Jag kan bara säga en sak och det är: Köp ingen Samsung!!! Jag är inte ett dugg nöjd med min. De telefoner jag har varit mest nöjd med genom alla tider är iaf Nokia. Ska köpa en sån nästa gång jag köper ny.



Ha det bäst



Kramar

Postat av: Pernilla

Den jag har är skitbra... SonyEricsson w890i.

Den har alla de sakerna du kräver. När det gäller mobiltelefoner så är jag sällan nöjd, men det är jag nu och det borde väl säga en del =)

Kram



http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w890i?cc=se&lc=sv

2008-10-30 @ 20:16:41
URL: http://mondaygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback