Myskväll...

Det blev en riktig myskväll igår! Jag lagade mat. Eftersom mina matlagningskunskaper är ytterst begränsade så körde jag på ett säkert kort - spagetti och köttfärssås. En rätt som jag faktiskt kan göra riktigt god! Haha, kan berätta att medan jag stod och lagade mat så ringde pappa. Han frågade vad jag gjorde och när jag svarade att jag stod och lagade mat så började han skratta! Han trodde inte på mig...

Hur som helst så käkade vi men sen blev det lite tv för min del. Kunde ju inte missa DH. (Hallå 5 år framåt i tiden? Kommer det att var det framöver nu?) När vi gick och la oss så började vi lyssna på en ljudbok. Tror att både jag och Kristofer somnade inom 5 minuter... Hehe...

Jag fick 8 röda rosor av älsklingen igår! Det tyckte jag var gulligt!



 

Kommentarer
Postat av: vicky

Hallå! Har du lagat mat????? Jag har nog aldrig sett dej äta nåt annat än färdiglagade matlådor!! Bra gjort,det tar sej! Det kanske blir en bullmamma av dej med till slut!!!

Från hon som alltid bakar och lagar mat:->

2008-10-23 @ 12:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback