Nära mus-mos...

Idag när jag körde hem från stallet så fick jag lov att tvärnita. En mus sprang över vägen... =) Men han klarade sig som tur var! =D

Har haft en bra dag idag! Var i Falun och hade seminarium, det gick bra. Lovar att det var betydligt lättare att läsa på norska än på danska. Hade kul i bilen dit och hem också, poppade musik och sjöng som en tok! =) Sen så har jag lunchat + fikat med Ki, trevligt! Och så har jag som sagt varit i stallet.

Nu är det packning som gäller, ska ju till Sthlm i morgon! Kul! 

Ni får ha det så bra i helgen! Det tänker jag ha... =)


Kommentarer
Postat av: vicky

Halloj!

Nej den blå/vita är norsk. Röd/vita är gammal gustavsberg, intresserad?? På onsdag ska jag på återbesök med Carismo, håll tummarna!!

Kram

2008-10-20 @ 09:03:51
Postat av: Stickis

Hihihi... Mus-mos... Det lät roligt!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback